به مناسبت هفته ملی پارا المپیک معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی و جمعی از همکاران به همراه اعضای کمیته ملی پارالمپیک خراسان جنوبی از معلولان جسمی حرکتی مرکز حضرت ابوالفضل العباس (ع) بیرجند دیدار و از آنها دلجویی نمودند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛به مناسبت هفته ملی پارالمپیک معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی و جمعی از همکاران به همراه اعضای کمیته ملی پارالمپیک استان از معلولان جسمی حرکتی مرکز حضرت ابوالفضل العباس(ع) شهرستان بیرجند دیدار و از آنها دلجویی نمودند .

رضازاده ورقچی معاون توانبخشی بهزیستی خراسان جنوبی در حاشیه این دیدار گفت:معلولانی که در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا،  مدال های زیادی را برای کشورمان به ارمغان آوردند نشان دادند که معلولیت محدودیت نیست و هر شخصی با سعی،تلاش و روحیه استقامت در هر زمینه ای که علاقه مند باشد می تواند به موفقیت برسد .

وی افزود:ما به نوبه ی خود با پیگیری و کمک اعضای هیئت جانبازان و معلولان می خواهیم در مراکز نگهداری معلولان از میان معلولان استعدادیابی کرده و برای ارتقای توانمندی های آنان برنامه هایی را با کمک خیران داشته باشیم .

انتهای پیام/غ

معلولیت محدودیت نیست

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.